110919



Vet inte hur länge jag har suttit här och funderat ut något bra att skriva för att ni ska förstå varför det ekar så tomt, men jag har kommit underfund med att det inte kommer att gå, hur jag än vrider och vänder på orden så blir det inte bra. Men anledningen till detta får väl helt enkelt bli att jag njuter av livet och tar det lite lugnt vilket jag trivs fullkomligt bra med för tillfället. Har jobbat av en veckas praktik och har 2 till framför mig, lyckligtvis så har jag inte högar med plugg upp till hakan dessa veckor så jag har börjat plugga körkorts teori istället! Och ska börja köra lite mer intensivt med övningskörningen. Jag räknade just ut att det är ca 4 månader kvar tills jag fyller 18 år (eller ja, 132 dagar lite mer exakt(132 dagar känns ju inte lika långt som 4 månader)). Har ju sammtidigt varit lite seeeg på att svara på frågor i kommentarerna också kan jag ju erkänna, så om ni har någon fråga så kan ni skriva en kommentar så ska jag svara i kommentarerna! Kram, tycker om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0