The Vicodin Song.




Om dig själv:
Vad är du rädd för? Att stå inför folk, marsvin, hamstrar och råttor.
Är du på g med någon nu? Alltså, jag vet inte? både ja och nej.
Vad älskar du? Att känna mig lycklig.
Låt som du lyssnar på nu? Den ovan.
Vilken klass går du i? Just gått ut 1:an på gymnasiet, börjar 2:an efter sommaren.
Hur tycker du att detta året har varit? BÄST <3
Vad äter du helst? Kinamat är nog det godaste man kan äta!!
Vad vill du jobba med när du blir äldre? Vill jobba som reseledare i 1-3 år och därefter får jag se vad jag blir. För jag vill verkligen inte jobba som reseledare livet ut, för det begränsar mig väldigt mycket av vad jag vill göra i livet.


Om din blogg:
Vad är det bästa med att blogga? Responsen från er läsare!
Är du personlig i din blogg? Alltså, egentligen inte. Jag berättar inte så mycket som händer i mitt liv faktiskt. Men jag tycker ändå att jag berättar lite. Jag berättar A men inte B ungefär. Om jag mår dåligt så försöker jag inte visa det. Och sen brukar jag inte berätta om jag har träffat någon kompis, för ni vet ju ändå inte vem personen är typ. Men lite då och då nämner jag dem i inläggen. Men ibland blir det också att jag visar mina vänner på bilder när jag träffar dem bara för att ni vill se mer bilder från min vardag. Men allt personligt skriver jag på ett annat ställe, det är väldigt skönt att ha ett annat ställe där jag inte behöver ta "hänsyn" till vad jag skriver, utan kan skriva rakt ut vad jag vill.
Läser dina vänner och din släkt din blogg? Ja och ja. Vet dock inte riktigt vem som läser och inte läser. Fast många är medvetna om att jag bloggar. Till och med min lärare vet att jag bloggar, haha.
Kommer din blogg på tal i konversationer ibland? Ja, ganska ofta. Typ "jag läste det på din blogg" osv.
Hur mycket tid lägger du ner på bloggen per dag? Oj, svår fråga. För till nästan varje inlägg så fotograferar + redigerar jag bilder och därefter skriver jag texten som ska vara i inlägget. Och det tar ju sin lilla tid.
Hur många läsare har du? På den senaste tiden har jag inte kollat eller brytt mig. Man blir så beroenda av siffror, och jag bloggar ju för att det är kul och att jag ska kunna kolla tillbaka i bloggen om några år. På mina förra bloggar har jag varit lite för "besatt" av min statestik på bloggen, men det blev bara att jag kände press på mig själv att blogga - och så vill jag inte känna. Så jag har slutat att kolla hur många ni är som besöker bloggen de senaste månaderna, jag vill inte känna pressen utan jag vill känna glädjen av bloggen.
Vad gör du om du får en elak kommentar? Jag kan faktiskt inte fatta att man har mage till att sitta framför en dator och trycka ner alla andra med elaka ord. Jag har dock haft turen och bara fått 2-3 elaka kommentarer under dessa 3(?) åren som jag har bloggat. Jag tar inte åt mig, utan jag tar in det i ena örat och låter det gå ut genom andra örat. Visst tar man åt sig första gången, men det borde man inte göra. För personen i säg som sitter och skriver dessa nedtryckande kommentarerna måste ju må dåligt över sig själv och mår bra av att trycka ner andra och det visar nästan bara på avundsjuka tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0