smsbomb nr1

Blev just smsbombad... Alltid lika underhållande ;)
Annars då? Har precis grillat marshmallows och är tillbaka i mitt rum och försöker få det i hyffsad ordning. Just nu ligger det saker och ting nästan överallt, så jag tror att det är bäst om jag fortsätter nu. Juste, kom på en sak som jag skulle fråga er! Och det var om ni vill att jag ska skriva vilken "utrustning" jag har till bilderna som jag lägger upp här. Alltså vilket objektiv m.m som jag har använt till varje bild? Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej! det är något speciellt med den där toppen ellerhur? :) jag har beställt den, gjorde det i måndags, men den har inte dykt upp!! Blir så arg, tänkte ha den på midsommar nämligen. Den borde kommit i onsdags eller torsdag, men jag hoppas den kommer imorgon. Visar den på om det är en keeper :)

2011-06-26 @ 09:40:57
URL: http://fashionfever.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0