NYA SKOR


SKOR/DINSKO

Hejhej! Håller fortfarande på och rensar garderoben, kunde inte fortsätta igår då jag började må så himla dåligt med illamående. Så det fick bli att jag fortsätter idag istället, för nu mår jag mycket bättre! Var och gjorde några ärenden i stan imorse med mamma och efter att jag glömt det viktigaste som jag skulle ta med mig hemma, så var vi tvugna att åka hem igen och sedan tillbaka till stan för att göra det vi skulle göra. Smart jag är!

Skorna på bilden köpte jag för några veckor sedan inne på Dinsko. Har ju haft ett par liknande för något år sedan som jag älskade. Och därefter har jag letat efter ett par liknande och helt plötsligt sprang jag på de här och köpte dem på direkten. Har ju länge funderat på att köpa ett par äkta, äkta palladium. Men det får nog bli när dessa går sönder :) Ha en braaaa dag! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snyyyyygggaaa!!!!!! :D:D:D

2011-07-16 @ 10:35:43
URL: http://barajennan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0