:tack och lov att det är fredag


Tack och lov att det är fredag(och bara 1 månad och 1 vecka kvar tills jag tar flyget till Spanien)!!! Har spenderat dagen i skolan med 3 timmar spanska, och sedan matte och engelska. Är helt slut, fast jag bara har varit i skolan 2 dagar denna veckan. Ska sitta inne och bara ta det lugnt och vila upp mig ikväll med god mat och chips!
Har lite brist på bilder, då photo booth får rycka in. Den mittersta bilden visar hur stark man kan bli av att sitta vid datorn(okej, kanske inte - men effekterna i photo booth kan vara ganska kul ibland).

Kommentarer
Postat av: Catrin Garderobstankar

Åh spanien - underbart! Själv åker jag till Schweiz i april och mäter våren. Jag längtar så!

2011-02-04 @ 19:51:46
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: tove

hahaha, häärlig mittenbild :D

2011-02-04 @ 20:02:32
URL: http://braceface.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0