nutri COLOR creme



Va och köpte en förgbomb tillslut efter att många tipsat om att den var så pass bra som det sägs. Kan ju inte använda den än på ett tag, men när jag gör det så kan jag skriva vad jag tycker om den om ni vill :)

Innan idag va jag iväg och fotograferade ett litet vattenfall, och om det blev några bra bilder så lägger jag upp dem här sen. Nu har jag lite bråttom här igen, vill hinna göra så mycket på den lilla tiden som är kvar av sommarlovet. Som tur är så börjar jag inte imorgon som många andra, utan på tisdag. När börjar ni skolan? :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

vart kan man köpa den där färgbomben? :)

2011-08-21 @ 19:43:04
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0