ARGHH



Arghh vad arg jag blir! Efter att ha suttit i 1 timme och försökt få in massa bilder på datorn så ger jag upp. Min kamerasladd är sönder. Väldigt konstigt då jag är jätte noga med mina kamerasaker och lägger tillbaka sladden i en låda varje gång jag har använt den, så jag förstår inte riktigt vad som kan gått fel? Ska iallafall till Media Markt imorgon och se om jag kan få en ny. Har inte ens haft den i ett år. Nu ska jag se några avsnitt av two and a half men, bra kväll! Kram på er, tycker om er! <3

Kommentarer
Postat av: ELIN LING

sv: ja men precis, i ett kollage :D

jag måste hålla med dig om att reklamen på devote är förskräcklig.Den förstör en hel del men som sagt jag känner mig mer hemma där :)



STÖRANDE! haha, jag vet hur det är ;)

2011-08-10 @ 00:50:07
URL: http://stylel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0