kvällen då nästan alla bar converse på fötterna








(1,3) Nästan alla hade converse på fötterna! (2) Min fina vän elin hade en väldigt snygg tröja på sig. (4) DANS!

Lite bilder från i lördags hemma hos tilda. Hur mår ni? Själv mår jag bra om man jämför med inatt då jag bara låg och spydde. Hatar verkligen att spy! Men nu mår jag som sagt bättre, som tur är! Men det fick iallafall bli att vara hemma i från skolan idag eftersom jag somnade nångång vid 04:00. Och som ni nog märker så blev det att göra ny design när jag ändå inte hade så mycket för mig. Vad tycker ni? Tänkte lite ljusare nu till våren. Ska fixa en header så småning om!

Ska fixa lite kladdkaka(ja, jag är kanske lite beroende) och lite glass och slänga mig i sängen och plugga. Och ikväll blir det Bachelorette Sverige & Superstylisten Jonas på tv. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: louise

gillar bilderna!

2011-04-06 @ 20:03:31
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0