låter fantasin rulla och vill ha sommarlov utan jobbiga saker

"Om att ligga och filosofera på bryggan och lyssna till suset från träden och det kluckande ljudet från vattnet. Att förtränga alla bekymmer och bara vara. Vara sig själv. Och bli ett med lugnet. Att beskåda den vackra solnedgången och inse att huden har fått en lite brunare nyans. Sommar med brunbrända ben och smutsiga fötter. Att cykla hem sent på kvällen, känna doften av sommar, känna vinden i håret och se alla problem lämnas bakom mig. Att tro att det kommer bli vi, och veta att det är sant. Vill aldrig inse att sommaren kommer ta slut, fast jag vet att jag kommer känna likadant om ett år." Precis det saknar jag.


(Text av mig)


Kommentarer
Postat av: Emma

Aa jag med :)

2011-04-07 @ 19:18:55
URL: http://emmawallgren.devote.se
Postat av: Sofia

Sjukt bra skrivet

2011-04-07 @ 21:22:33
URL: http://sofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0