110610.

(i inlägget som ni fick önska vad ni ville se mer av så sa någon "mer bilder på dig!" here you go! + Ska visa det nya linnet i något inlägg framöver som jag har på mig på bilderna. Gillar verkligen den broderade biten.)
Hey! Mår så himla bra just nu! Hade en underbar kväll igår med avslutning och fest efter det med mina vänner. Och idag sov jag lite för länge och sedan har jag varit på student. Kan inte riktigt inse att jag har sommarlov ännu eftersom jag ska jobba 4 veckor i sommar. Kan heller inte fatta att jag har gått ut 1:an redan, det har gått så jäkla fort, och jag har haft det så himla bra!!!!
Men den bästa känslan som jag har inom mig nu är att man slipper tänka "jag måste plugga!". Whiihoo, nu ska jag kolla på film. Vi hörs imorgon, med lite nya bilder! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Malvina Hansson

sv; Åh tack va bra, har tänkt att köpa ett :) är det bra?

2011-06-11 @ 00:20:52
URL: http://mallewaina.blogg.se/
Postat av: Elin J - 16-årig tjej med Asperger och ADHD!

Fint hår, är det typ naturligt vågigt/lockigt? Jätteifnt iaf :)



Och linnet är hur snyggt som helst!

2011-06-11 @ 13:01:28
URL: http://elinpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0