svar från frågestunden


SAKNAR DU MIG?? JA, SÅKLART!!
Har du ätit macka med jordnötssmör och sylt? Om inte så måste du göra det!!
Haha, nej :p Kan inte riktigt föreställa mig sylt på jordnötssmör. Men om du insisterar så kanske det är värt ett försök!
Vad är det bästa med sommarlov?
Det är nog friheten man får, att slippa känna sig bunden till plugg och allt som har med skolan att göra. Och att man bara kan umgås med de bästa och må bra.
Vad skulle du göra om du fick en miljon kronor?
Skänka lite, lägga undan lite, köpa lite kamera prylar och känna på hur det är att inte ha någon begränsad ekonomi ett tag.
Har du ridit häst nån gång?
Bara sådan där som man sitter på en häst och en person leder hästen, när man var liten ni vet.
Vad skulle du vilja ha för annat husdjur än hund och katt?
Oj, jag vill inte ha något annat djur för tillfället :)
Vad vill du bli när du blir vuxen? Skulle vara hur kul som helst att jobba som reseledare i ca 2 år, och efter det vill jag jobba med något mer "stabilt". Men vad det blir vet jag inte än.
Vilken är din favoritblogg?
Finns i länkarna i menyn!
Vilken är din favoritlåt?
Ska lägga upp några youtube-klipp om någon dag.
Vilket är ditt favoritplagg?
Min blåa blus.
favoritmat? Kinamat!
vilket klädesplagg använder du mest i din garderob?
Hm, en olivgrön kofta tror jag.
oskuld? Privat.
röker/dricker du?
Nej och nej. Men nästan alla mina vänner gör det. Men jag kan ha kul utan alkohol! :)
senaste killen som gav dig en komplimang? Alexander.
Senaste tjejen som gav dig en komplimang?
Emma.
Kan jag få en kram när vi träffas nästa gång? xD hahahaha! JA, JAG SKA KRAMA SÖNDER DIG!!!! <3
Vilka personer är på din pufflista just nu, som har puffat dig? Och vem började puffa först, du eller dem?
Ganska ointressant för er eftersom ni ändå inte vet vilka det är ;) Men det är 3 killkompisar. Och det var dem som började puffa mig först.
Vill du tatuera dig någon gång? Ja, fast bara något betydelsefullt.
Hur håller du dig i så bra form? Jag har verkligen hur dålig kondition som helst, men jag brukar springa några gånger i veckan, och sen avslutar jag med 10x3 benlyft/marklyft. Kanske inte så mycket, men det räcker för mig. Och sen är jag en sådan person som kan äta hur mycket mat/skräpmat som helst, jag går inte upp ett ändå kilo typ. Har alltså väldigt hög ämnesomfattning(eller vad det heter). Och det är verkligen inte så kul som det låter.
Vad ska du göra i sommar? Åka till Göteborg, Stockholm, halmstad, borås och lite sådant.
Har du pussat en kille någon gång? Ja.
Vad är nästa köp inom kameraprylar? En fjärrutlösare :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Leandersson

sv: Det beror helt och hållet på hur ofta du duschar, men jag tycker att när mitt hår är nyfärgat med rött så ser det fräscht ut i ca 3-4 v, sen ser det uttvättat ut :)

2011-07-09 @ 17:38:46
URL: http://emeliieleander.blogg.se/
Postat av: tove

Jag har också snabb ämnesomsättning, och har fått kommentarer om att det är fuskigt. Men jag skulle vilja påstå att det är lite irriterande att inte kunna äta mycket och sällan istället för lite och ofta. Eller, så är det iallafall för mig. :)

2011-07-09 @ 20:00:38
URL: http://braceface.devote.se
Postat av: tove

sv; oj.. låter mycket jobbigare än för mig, jag har ju bara småå problem :p och det kan ju låta som småproblem att vilja gå upp i vikt när fler andra vill gå ner, men jag förstår att det är jobbigt.

2011-07-09 @ 23:01:04
URL: http://braceface.devote.se
Postat av: victoria

besök min blogg för att se om du vann i min tävling!^^

2011-07-11 @ 00:25:36
URL: http://fotoday.devote.se
Postat av: Josefine

håller med dej om att man kan ha kul utan alkohol :)

2011-07-17 @ 10:30:50
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0