RESPONS = MER BLOGGNING

Ligger här och pratar med en alldeles underbar person och insåg nu när jag gick in på bloggen att ni har blivit fruktansvärt dåliga på att kommentera. Ni vet väl att det blir roligare från min sida att blogga om jag får lite respons? Fast det finns några av er som typ kommenterar varenda litet inlägg, ni är så fina! <3 Ville mest påpeka att man blir mer på hugget att blogga när man får kommentarer :) Och jag vet att ni kan!

Imorgon ska jag börja packa och nu ska jag försöka få ut den jäkla nattfjärilen som kom in i mitt rum för en timme sedan. Så nu ska jag för andra gången försöka vifta ut den. Får öppna fönstret på vid gavel och hoppas på att den flyger ut av sig själv. Kan ju uppdatera er imorgon om jag lyckas! pusshej

Kommentarer
Postat av: ellen// fotoblogg

Lycka till med nattfjärilen!

2011-07-17 @ 15:11:23
URL: http://ellendaily.blogg.se/
Postat av: L

jag tror att många tröttnar på att klicka in och tappar intresset när det blir få inlägg. Så vi läsare har typ samma eller vad man ska säga ;) Men förstår precis vad du säger!

2011-07-17 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0