:some say we pretend we live in a dream world

Morgonsol<3

Älskar när solen skiner in på genom fönstret på morgonen, precis som på bilden här ovan! Hur mår ni idag? Själv lyckades jag ramla ner från trappan här hemma igår(klumpigt, haha!) och har ont i foten. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon i morse och ska äta lite nu, därefter har jag lite grejer som jag måste bli klar med. Vi hörs senare!
Vill också passa på att tacka Karolina som hjälpte mig att få min blogg vänsterjusterad(det var något konstigt med mina kodmallar), men tyvärr ligger den fortfarande åt höger när man går in i ett inlägg...(så ni kan ju gå till startsidan och se hela designen). Och till Ninni som också erbjöd sig till att hjälpa mig. Så tack till er :) Och igårkväll fixade jag ny bakgrund, bilder och länkar. Hoppas ni trivs och gillar den nya designen, för det gör jag!
Ha en fortsatt fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: tove

ja, så härligt det är med morgonsol!



och så vill jag passa på att säga att profilbilderna är jättesöta! :D

2011-03-05 @ 21:41:08
URL: http://braceface.devote.se
Postat av: TOWE

fin bild :)

2011-03-06 @ 12:17:04
URL: http://towe.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0