VOLUME MILLION LASHES - L´ORÉAL PARIS

Jag har aldrig riktigt haft någon "favorit" mascara. Utan har nästan alltid kört på samma gamla vanliga. Jag tycker att mascara är dyrt och har därför aldrig riktigt vågat pröva någon annan än den jag alltid har använt ifall jag inte skulle tycka om den och då känna att jag bara har slösat pengar. Men för någon dag sedan så bestämde jag mig för att testa denna och jag kan inte mer än be er testa den om ni är ute efter en ny mascara. Denna har en helt perfekt borste som separerar fransarna utan att det blir kletigt och klumpigt. Så tips!

Kommentarer
Postat av: MW designs

du kan ju skriva vad du tyckte om den sen!

Styleby är så bra :)

2011-07-28 @ 23:49:00
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0