OLLY MURS





Jag är så jäkla bränd! Smorde in mig två gånger idag, men ändå lyckades jag bränna mig på magen. Har iallafall haft en väldigt härlig dag på stranden! Emma och dem kom också förbi så då blev det ännu trevligare. Drog dit vid 12(?) och har legat där i ca 5 timmar. Vi åkte och köpte kebabtallrik och kebabrullar och åt med, gott :) Imorgon verkar det iallafall bli lite sämre väder, så då kan jag nog fotografera några av de nya plaggen jag har visat upp(tror det finns något mer jag inte visat för er) eftersom ni verkar tycka det är roligare att se hur kläderna sitter på. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan smörja in mig med after sun, annars kommer jag nog få problem att sova ikväll tror jag - kommer göra ont! Ha en fin kväll! :)



Kommentarer
Postat av: sanna

hej, vad tycker du om ditt 50 mm objektiv? Jag har hört att det ska vara bra. är det något speciellt man använder det till om man ska fota ngt eller funkar det närsomhelst? :) tacksam för information om objektivet, vad just du tycker om det! :) kram, väldans bra blogg du har!

2011-08-05 @ 00:52:31
URL: http://picturesbysanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0