trevlig onsdagskväll

Maten, solnedgången, ingen beredd, tårtan (Med 700 lager grädde, syns inte på bilden - men mycket grädde var det. Och det var inte mig emot, för jag älskar grädde!!) :)
I onsdags så mötte jag upp C och J för att sedan dra vidare och äta lite. De hade lagat god mat + en mycket god efterrätt. När vi hade ätit klart så mötte vi upp M och S för att sedan gå tillbaka till lägenheten och kolla på film och ha det trevligt! Lyckad kväll som alltid med er! Och vad bra att designen ser ut som den ska! Förresten så har jag lite nya porträttbilder på en kompis som nog kommer upp i morgon här på bloggen, för jag ska nog inte ägna mig mer åt att sitta vid datorn idag. Vill mest njuta utav sista lovdagen. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: matina

mysigt! maten såg god ut :)

2011-04-25 @ 12:44:30
URL: http://stylebyina.blogg.se/
Postat av: julia

jag ska nog också bara ta det lugnt idag, solaaa! :D

2011-04-25 @ 13:26:55
URL: http://juliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0