brist på tid som man kan ha ibland

Glömde nästan bort bloggen idag! Har suttit på möte hela eftermiddagen till ca halv fem med Cassandra. Hinner inte fixa några bilder just nu, så det får bli några photo booth bilder i brist på tid. (1) Idag, (2) igår - taggad för springtur i skogen!! (3) Fina Dolly (4) Jag och min lilla sötnos. Haha, han ser livrädd ut i blicken på bilden - men tro mig, det är han inte. Cirka en sekund efter att bilden togs så överfölls jag med massa blöta pussar. Vi hörs mer imorgon, för nu ska jag sova. Kram <3

Kommentarer
Postat av: jenny

dagens fråga handlar om er, gå in på bloggen och berätta om er själva! (om ni vill) :)

2011-04-30 @ 23:02:03
URL: http://admin.nextinfashion.se/jennylilja97
Postat av: johanna

new yorker! köpte den på herravdelningen för 199 tror jag det var. den är skit najs, men var ett tag sen jag köpte den men du kan ju alltid kolla!

2011-05-01 @ 12:28:56
URL: http://johannafalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0