/00:21 23 december

 


[Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1,8D + silvrig reflexskärm] Foto: Jag. Modell: Matilda. Smink: Jag.


Jäklar vad tiden går fort!! Fick jullov idag(igår) vilket var otroligt skönt! Och har nu gått en HEL termin på gymnasiet. Läskigt vad fort det har gått. Annars då? Efter att ha legat hemma i 9 dagar och mått dåligt så kändes det bra att gå till skolan idag. Därefter var jag och köpte en tröja med Cassandra(ska visa bild!), sen har vi klätt granen här hemma och julpyntat lite. Och strax ska jag gå och lägg mig, är så sjukt trött! Och förresten så fick jag ihop designen tillslut... Men ska fixa en ordentlig header när jag har tagit en speciell bild som jag har tänkt ut. Sovgott!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2198813/emlocation?claim=vxuvw8k4a8j">Följ min blogg med bloglovin</a>


Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Jättefin bild! :D

2010-12-23 @ 16:48:59
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0